Najis bayi yang berwarna putih seakan kapur merupakan tanda anak anda tidak mencernakan makanan dengan betul. Warna najis bayi bertukar kehijauan jika diberi zat besi tambahan atau diberi makanan pejal. Najis berwarna hijau juga boleh disebabkan oleh pengambilan suplemen zat besi. Bawa bayi berjumpa doktor untuk.

bayi cirit birit najis hijau
Kenapa Najis Bayi Berwarna Hijau

bayi cirit birit najis hijau. Perlukah risau jika anda atau bayi anda membuang air najis warna hijau? Bau bau dan sering muncul najis putih boleh menjadi penunjuk. Najis berwarna hijau juga boleh disebabkan oleh pengambilan suplemen zat besi. Najis bayi yang berwarna putih seakan kapur merupakan tanda anak anda tidak mencernakan makanan dengan betul. Ia sebenarnya perlu dipandang dengan lebih. Najis yang kerap, longgar dan tidak dapat dihalang;

Najis Yang Kerap, Longgar Dan Tidak Dapat Dihalang;


Najis bayi yang berwarna putih seakan kapur merupakan tanda anak anda tidak mencernakan makanan dengan betul. Anda wajib alert apa warna najis bayi. Bawa bayi berjumpa doktor untuk.

Perlukah Risau Jika Anda Atau Bayi Anda Membuang Air Najis Warna Hijau?


Najis berwarna hijau juga boleh disebabkan oleh pengambilan suplemen zat besi. Najis hijau adalah disebabkan rembesan jus hempedu atau pemakanan sayur. Kehadiran urat berdarah di dalam najis.

Ia Sebenarnya Perlu Dipandang Dengan Lebih.


Bau bau dan sering muncul najis putih boleh menjadi penunjuk. Warna najis bayi bertukar kehijauan jika diberi zat besi tambahan atau diberi makanan pejal. Menurut aap, najis berwarna hijau tidak pernah menjadi punca kebimbangan.

Najis Berwarna Hijau Juga Boleh Disebabkan Oleh Pengambilan Suplemen Zat Besi (Iron) Atau Makan Makanan Tertentu.


Najis berwarna hijau biasanya berlakupada bayi yang masih menyusu. Cirit birit mungkin petanda kepada masalah penghadaman, infeksi atau alahan.

Popular Posts

karangan kawan baik saya

azizah aminah maimunah iskandariah

menu sarapan pagi malaysia

jaya bintang sdn bhd

lara aishah episod 49

hukuman urine positif dadah

tengku abdul fahd mu’adzam shah