Klik di sini untuk kadar, carta dan graf myr/idr terbaru. Kalkulator mata wang ini disediakan dengan harapan bahawa ia akan menjadi berguna,. Simbol bagi idr boleh ditulis rp. Perkataan rupiah berasal daripada perkataan rupia, bahasa mongolia yang bermakna perak,memang.

pertukaran mata wang indonesia
Kadar Pertukaran Mata Wang Indonesia Terkini Rupiah indonesia

pertukaran mata wang indonesia. Rupiah (rp) adalah unit mata wang indonesia dengan kod mata wang iso 4217 idr. Lihat kadar mata wang yang dikemaskini setiap minit untuk ditukar daripada ringgit malaysia (myr) kepada rupiah indonesia (idr). Simbol bagi idr boleh ditulis rp. 18 rows penukar mata wang. 16 rows kalkulator kadar pertukaran. Menyesuaikan penukar mata wang, memilih dan hanya mata wang yang anda mahu.

Kalkulator Mata Wang Ini Disediakan Dengan Harapan Bahawa Ia Akan Menjadi Berguna,.


Simbol bagi idr boleh ditulis rp. Ini rupiah indonesia dan dolar amerika syarikat penukar up to date kadar pertukaran daripada 12 september 2022. Ini ringgit brunei dan rupiah indonesia penukar up to date kadar pertukaran daripada 12 september 2022.

Simbol Bagi Idr Boleh Ditulis Rp.


Menyesuaikan penukar mata wang, memilih dan hanya mata wang yang anda mahu. Untuk jangka masa yang panjang, kerajaan indonesia menguasai ketat kadar pertukaran mata wang negara. Rupiah (rp) adalah unit mata wang indonesia dengan kod mata wang iso 4217 idr.

Lihat Kadar Mata Wang Yang Dikemaskini Setiap Minit Untuk Ditukar Daripada Ringgit Malaysia (Myr) Kepada Rupiah Indonesia (Idr).


Masukkan jumlah yang hendak ditukar di dalam. Jika mereka mempunyai yuran, mereka akan mengecaj anda dua kali. Walau bagaimanapun, pada tahun 1987, kepimpinan negara mengubah dasar.

Euro Dibahagikan Kepada 100 Cents.


Masukkan jumlah yang hendak ditukar di dalam kotak di. Rupiah indonesia merupakan mata wang dalam indonesia (id, idn). Duit indonesia tukar malaysia 2021 tukaran.

Rupiah Indonesia Per Ringgit Malaysia 22 Ogo 29 Ogo 5 Sep 12 Sep 3290 3300 3310 3320 3330.


Rupiah indonesia merupakan mata wang dalam indonesia (id,. Tambah penukar mata wang percuma yang boleh dikhususkan dan jadual kadar pertukaran kami ke laman anda hari ini. Ini rupiah indonesia dan won korea penukar up to date kadar.

Popular Posts

karangan kawan baik saya

azizah aminah maimunah iskandariah

menu sarapan pagi malaysia

jaya bintang sdn bhd

lara aishah episod 49

hukuman urine positif dadah

tengku abdul fahd mu’adzam shah